Praktyczny, dziecięcy bidon marki Mepal. Bidon posiada higieniczny, szczelny dzióbek otwierany za pomocą przycisku. Do butelki dołączony jest zaczep dzięki któremu bidon można zawiesić do plecaka czy szlufki od spodni. Zakrętka bidonu jest rozkręcana co umożliwia dokładne umycie, ponadto produkt nadaje się do mycia w zmywarce. Bidon można stosować dla gorących napojów, ale nie posiada właściwości termosu. Wymiary: wysokość: 18,5 cm średnica: 6,7 cm Wyprodukowano w Holandii.
designers: Nie Długość: 6.4000 EAN: 8711269947037 Gwarancja: Nie Kod Producenta: 107410090500 Kolekcja: Campus Kolor: Limonkowy Kuchenka microfalowa: Nie Materiał: Tworzywo sztuczne ABS Nagrody: Nie Pojemność: 400.0000 Szerokość: 7.0000 Wysokość: 18.4000 Zamrażarka: Nie Zmywarka: Tak
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Home.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.