- Polecajki z mediów(17)
- Dorzuć do darmowej dostawy(31)
- MEBLE(1060)
- LAMPY(453)
- DEKORACJE & DODATKI(1680)
- Organizery na biurko(1)
- BOŻE NARODZENIE(52)
- Wycieraczki(2)
- Stroiki na każdą okazję(2)
- Kwietniki, doniczki, osłonki(583)
- Maty i podkładki(91)
- Lampiony Świeczniki Świece(127)
- Wieszaki(61)
- LUSTRA(111)
- ZEGARY(52)
- Dekoracje ścienne i wiszące(165)
- TEKSTYLIA(114)
- Rzeźby i figurki(117)
- Rośliny suszone i sztuczne(22)
- Wazony(137)
- Artykuły florystyczne(56)
- Kosze Pojemniki Pudełka(46)
- Stojaki na telefon(0)
- Stojaki na wino(26)
- Stojaki na biżuterię(23)
- Ramki na zdjęcia(11)
- Gazetniki(9)
- PERFUMY OLEJKI KOMINKI(38)
- WYPOSAŻENIE KUCHNI i JADALNI(270)
- WYPOSAŻENIE ŁAZIENKI(15)
- PREZENTY(487)
- OGRÓD i TARAS(271)
- TURYSTYKA(15)
- MODA w stylu boho(18)
- HAPPY PRIDE(6)
- BONY PODARUNKOWE(5)
- DIY i RĘKODZIEŁO(77)
- STALOWE LOVE(54)
- REKWIZYTY FOTOGRAFICZNE i FILMOWE(50)
- WYPOSAŻYMY TWÓJ BIZNES(96)
- KOLEKCJE(258)
- INSPIRACJE(1510)
- Nowości
- ‰ OUTLET ‰
Madam Stoltz :: Poszewka na poduszkę lawendowa frędzle 30 x 50 cm (16CUC277LC)
Opis
UWAGA, w cenie promocyjnej ostatnie 3 szt.
Przedstawiamy mięciutką, przytulną i bardzo stylową poszewkę, która jest idealnym dopełnieniem pokoju. Nie tylko ożywi jego wnętrze, ale i pozwoli na wygodne relaks i odpoczynek. Niespotykany i piękny kolor lilii. Poszewka efektownie będzie się prezentować zarówno na jasnej, jak i ciemnej kanapie. Poszewka z obu stron wykonana jest z najwyższej jakości czystego lnu. Całość jest dokładnie i estetycznie wykończona. Delikatne zdobienia w postaci frędzli. Dzięki klasycznemu wzorowi doskonale pasuje do nowoczesnych wnętrz jako wystrój salonu, pokoju młodzieżowego lub przytulnej sypialni. Idealna na prezent lub upominek. Produkt nie zawiera wypełnienia – zapraszamy do naszego sklepu.
WYMIARY
szer. 30 cm x dług. 50 cm
MATERIAŁ
100% len
STYL
boho, vintage
(16CUC277LC)
Dane techniczne
Wykonanie | produkt gotowy |
Kolor | czerwony |
Materiał | bawełna |
Styl | nowoczesny |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.