Zapłać za 30 dni - PayPo

 

Przeczytaj najczęściej zadawane pytania dotyczące płatności PayPo i przekonaj się jakie to proste:

 

  1. Czy muszę podawać dane swojej karty kredytowej/debetowej?

    Nie. Do skorzystania z płatności PayPo wystarczą podstawowe informacje podane w formularzu rejestracyjnym. Dostęp do panelu Klienta ze wszystkimi informacjami na temat zamówienia otrzymasz mailem, wysłanym na podany przez Ciebie adres e-mail.
  2. W jaki sposób płacę za zamówienie?

    Możesz zapłacić przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub szybkimi płatnościami online - jak Ci wygodniej. Numer konta do wpłaty otrzymasz mailem wraz z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Dla Twojej wygody udostępniamy panel Klienta - nie masz obowiązku logować się do niego, ale możesz. Tam masz bieżący podgląd wszystkich ważnych informacji.
  3. Czy to jest bezpieczne?

    Tak, wszystkie płatności są realizowane w ramach szyfrowanego połączenia, a Ty nie podajesz żadnych danych dostępowych do swojego konta.
  4. Czy to coś kosztuje?

    Nie. Korzystając z płatności PayPo w ciągu 30 dni zapłacisz tylko tyle, ile wynosi wartość zamówienia - bez dodatkowych opłat. W przypadku spłaty w ratach, Ofertę dla Ciebie prezentujemy w podsumowaniu mail, Umowie, w panelu Klienta. Nie musisz decydować sie od razu.
  5. Co jeśli nie zapłacę w ciągu 30 dni?

    Nie martw się, nic sie nie stanie. Twoja płatność zostanie automatycznie rozłożona na 4 wygodne raty.
  6. Co się stanie, jeśli zwrócę zamówienie?

    Po prostu nie zapłacisz. Twoja transakcja zostanie anulowana w naszym systemie.
  7. Jak skorzystać z tej opcji?

    Podczas składania zamówienia wybierz opcję płatności Przelewy24.pl / PayPo / Raty / BLIK. W kolejnym kroku wybierz opcję "Zapłać za 30 dni PayPo"

 

 

Więcej informacji o PayPo:

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl